Unpopular Opinions Book Tag!

Unpopular Opinions Book Tag!

В това мрачно и дъждовно време реших да направя някакъв таг и се спрях на този ,  защото въпросите са доста интересни , а пък и не може винаги да обсъждаме любимите си книги , трябва да отделим малко време и на тези ,които не харесваме.



1.Популярна книга или поредица, която ти не харесваш 

Веднага се сещам  за поредицата Полулош на С.Грийн - прочетох и двете излезли досега книги , но сякаш нещо ми липсваше.Идеята на книгата беше добра , но изпълнението , стилът - не ми допаднаха.

Като самостоятелна книга се сещам за Вината в нашите звезди на Дж.Грийн -сякаш всеки ,когото познавам е влюбен в тази книга , а за мен беше изключително посредствен и сълзлив тийн роман(естествено не  искам да обидя никого с мнението си)

2.Популярна книга или поредица, която е по-скоро мразена, но ти я обичаш
Сещам се за Кросфайър на С.Дей -срещала съм много хора , който не я харесват или я сравняват с "нюансите.." но на мен ми допадна.


3.Любовен триъгълник, в който главния герой е избрал човека, който ти не си искал да избере (или романтична двойка, която не харесваш)
Май не се сещам за такъв.Единственото , което ми хрумва е "Къде си, Аляска?" ,защото там ми се искаше Аляска да бъде с Майлс , а тя си имаше приятел, той пък излизаше с Лори.

4.Популярен жанр, към който рядко посягаш 
Обикновено мога да чета почти всичко , но май не си падам много по научната фантастика и по лирика  или поезия. Явно не ги разбирам достатъчно добре , за да вникна в смисъла им.

5.Популярен или много обичан герой от книга, който не харесваш 
Моля ви не ме убивайте с камъни , но хич не харесвам Джейс Уейланд от поредицата на К.Клеъл -Реликвите на смъртните.Много често това момченце  доста ме дразнеше поне в първата книга , по нататък с всяка следваща взе да ми става малко по-симпатичен, но като цяло не съм му особено голяма фенка.
Няма как да не спомена и Крисчън Грей от нашумялата поредица 50 нюанса сиво(но дори не искам да отварям тази тема :Д )

6.Популярен автор, който не успява да ти се хареса
Така и не успях да се спогодя с Тери Пратчет - много хора са ми го хвалили и препоръчвали негови книги ,но едва успях да прочета Цвета на магията и се отказах.Просто не  е моят автор.

7.Популярни и често използвани в книгите тропи, които си се уморил да срещаш (като "изгубени принцеси", продажни владетели, любовни триъгълници и др.)
Имам чувството ,че във всяка книга присъства изразът  например:стисна юмруци докато му "побелеят кокалчетата " Реално погледнато този израз си е съвсем нормален , но имам чувството ,че във всяка книга го прочитам по около 1000 пъти.



8.Популярна поредица, която нямаш желание да прочетеш.
"Властелинът на пръстените" и  "Хобит" -просто това не е моят автор и моите книги.Опитах се с първата ,но ...се мъчих около 150 страници , в които сякаш нищо не  се случваше и накрая се отказах.

9.Казват, че "книгата винаги е по-хубава от филма", но има ли филмова или телевизионна адаптация, която харесваш повече от книгата-първоизточник? 
В повечето случаи или гледам филма ,или чета книгата ...рядко правя и двете , за да  не си развалям удоволствието от едното.Има филми като Тетрадката и П.С.Обичам те , които за мен са толкова хубави ,че нямам желание да чета книгите , просто защото филмите ми дадоха цялостно усещане за действието.


0 коментара:

Публикуване на коментар