Ревю: Елитът -Кийра Кас


Издателство:Егмонт
Поредица:Изборът
Корици:меки 
Година на издаване:
Брой страници:328стр.
Цена:12.90лв
Резюме :
Изборът започна с 35 момичета. От тях останаха само 6 - Елита. Борбата за сърцето на принц Максън става все по-жестока.
Колкото повече Америка се доближава до спечелването на короната, толкова колебанията й се засилват. Когато е с Максън, е във вихъра на новата и всепоглъщаща любов. Но всеки път, щом види първата си любов - Аспен, на пост из двореца, спомените й за предишния живот се завръщат. Но, докато сърцето й е раздвоено, останалата част от Елита знае точно какво иска. И шансът на Америка да бъде избрана се стопява все повече и повече...
 Тук може да прочетете ревюто на Изборът -първата книга от поредицата :)

В тази втора книга от поредицата поведението на Америка много ме озадачи ,а на моменти дори ме дразнеше страшно много.През цялото време тя се луташе между Максън и Аспен.Веднъж се целуваше с единия и много го обичаше , а на следващия ден другия прави нещо мило за нея и тя се разтапя.Това нейно поведение никак не ми допадна и като цяло беше много незряло и безотговорно.Инъче лююбовният триъгълник е много добре построен и читателят става съпричастен с терзанията на Америка и до последно тръпне в очакване кого тя ще избере.Всеки от двамата си има положителните и отрицателните черти.Още в началото бях голяма привърженичка на Аспен , после с времето поопознах и образа на принца и той също ми стана симпатичен.

Аспен показваше през цялото време колко много обича Америка и как е готов да рискува живота си за нея , а тя сякаш го приемаше като даденост -като човек ,който винаги ще бъде на нейно разположение готов да я изслуша и да   й помогне.Той няма възможност да прави за нея големи изненади и подаръци , но в жестовете му се
четеше толкова много нежност.Тайните бележки и едно подарено копче за мен имаха много по-голяма стойност от каквито и да било други подаръци.Просто си личеше колко много чувства влага при всеки жест и всяка целувка.Възхити ме и готовността му да прояви огромно търпение спрямо Америка, да и предостави достатъчно време за размисъл  и въпреки това да продължава да я обича.
Максън - през по-голямата част от времето бях малко резервирана към него.Поведението му ми се струваше малко студено ,сякаш нямаше емоция в него.Самият той е поставен в много неизгодно положение търсейки вниманието на Америка и същевременно задължен да проявява интерес и към другите момичета. За мен беше много глупаво това ,че Америка беше готова да се разплаче всеки път , когато Максън проявяваше интерес към друго момиче , а самата тя  се разтапяше в прегръдките на Аспен.Не знам как и самият Максън ,ако е толкова силно привлечен от Америка , има желание да флиртува с другите момичета и дори да се целува с тях.Авторката в един момент се опитва да покаже зараждащата се любов между двамата , а в следващия момент всеки от героите прави доста противоречиви неща ,които не свидетелстват за голяма любов.Сякаш не усещам
някакво силно и изпепеляващо привличане между Америка и Максън
От своя страна Крис ми стана много симпатична.Тя е самото въплъщение на добротата- държи се мило с всеки , умна и трудолюбива  е и изпитва истински симпатии към Максън.
Марли също имаше интересна съдба и успя да изгради много хубаво приятелство с Америка.Селест отново изпъкваше единствено със злобните си коментари и болната си амбиция за короната , а прислужничките на Америка се оказаха едни от най-милите и отслужливи същества.

Хареса ми и и това ,че Аспен напълно разбира ситуацията , в която се намират те тримата заедно с Максън и Америка 

"- Понякога имам чувството ,че с Максън участваме в наша собствена  версия на Избора.Само двамата сме ,а накрая единият ще те спечели; и не мога да преценя на кого му е по-трудно.Максън не подозира ,че си има съперник затова и не е устремен към победата като мен самия.От друга страна , на мен пък ми се налага да се крия, така че не мога да ти дам всичко, което той може.Борбата ни не е справедлива вито за него , нито за мен "
Докато Максън изобщо не е на ясно с това ,че неговият съперник е толкова близо и ми е интересно какво ще стане в момента ,когато разбере кой всъщност е Аспен.Това също е доста необмислена постъпка от страна на Америка , той като в даден момент това ще излезе на яве и принцът ще се почувства излъган и предаден , което е съвсем нормално.Той поне е напълно откровен с нея относно другите момичета , докато тя не е .
На моменти Америка се поддава на чувствата си към Максън и тогава си проличава колко влюбен е и той самият.
"Не ми създаваше усещането ,че правех света му по-хубав.В момента аз бях неговият свят.Не изживявах експлозия , близостта ни не беше като залп от фойерверки.Беше огън, който бавно ни изгаряше от вътре навън."


Много ми хареса и бунтарския характер на Америка , желанието и да се отличи от другите и наистина да помогне на народа на Илеа.Именно от такава принцеса има нужда народът .Но преди това Америка трябва първо да премисли добре нещата , да си направи една равносметка и да реши какво всъщност иска преди да е изгубила и двамата мъже в живота си .



0 коментара:

Публикуване на коментар