End Of Summer Book Tag

За съжаление лятото е вече към края си ,макар че все още се радваме на топло и хубаво време , а този таг е напълно подходящ за настоящия момент. Много благодаря на Melly c ,че ме е тагнала и макар с малко закъснение ми беше доста интересно да го направя.Ето ги и въпросите:)


1. Изгревът на лятото: Книга, която нямаше търпение да прочетеш през лятото.
Може би нямах търпение за прочета Перфектна химия на С. Елкелес както и останалите две от поредицата. Бях чела много добри отзиви за книгите и определено те се оправдаха.

2. Прекалено топло, за да изляза: Книга, заради която прекара целия ден вкъщи.
Тъй като много исках на завърша Лукс поредицата на Дж.Л.Арментраут последните две книги Основа и Отпор определено ме държаха будна до късно и не можех да се отлепя от тях.

3. Летен плажен бар: Най-динамичната и пълна с обрати книга, заради която би избрал да прекараш вечерта вкъщи, вместо да излезеш с приятели.
Тук отново ще посоча отново финалът на поредицата Лукс на Дж.Л.Арментраут 

4. Лeтен road trip: Книга, която чете в колата по време на път/ по време на ваканция.
Четох с огромен интерес Скотланд стрийт - С.Йънг  , Перфектна химия - С. Елкелес , Ад - Дан Браун 

 5. Студена лимонада: Книга, чието начало не хареса, но в която постепенно се влюби.
В тази категория не мога да посоча конкретна книга. Това лято прочетох доста хубави и наистина интересни книги, а тези ,които не са ми допаднали много са посочени по долу.

 6. Охлаждащ Starbucks: Книга, подходяща повече за студени пролет, есен или зима.
Със сигурност това е Снежния човек на Ю Несбьо.Аз съм почитателка на този жанр и мога да мета такива книги по всяко време , но предвид заглавието на книгата ,може би четейки я , когато навън се сипе сняг щеше да ми въздейства още повече.


 7. Слънчево изгаряне: Книга, която прочете през лятото и определено не ти хареса.
Тук ще посоча две книги , за които не мога да кажа категорично ,че не са ми харесали , а може би просто очаквах повече от тях.Това са Прикачен на Р.Роуъл и След теб на Дж.Мойс 

 8. Слънчасване: Книга, от която очакваше повече и ти беше трудно да завършиш.
За съжаление това беше Прикачен на Р. Роуъл. С нетърпение чаках да прочета нещо от авторката и ,когато книгата излезе веднага си я взех. Може би очакванията ми бяха прекалено големи , но ... определено не ги оправда и не останах очарована от историята разказана от авторката. Разбира се това не означава ,че няма да дам шанс и на някоя друга книга на Р. Роуел , но със сигурност ще е по- нататък.„

9. Диня и пъпеш: Книга, която ти разкри сочни тайни и те остави без думи.
Книга ,която ме остави без думи за мен това лято беше Ад на Д.Браун.Започвайки я изобщо не знаех какво да очаквам , но историята определено ме накара да се замисля за доста неща както и финалът на книгата. 

10. Дъжд и хамак: Любимият цитат, който прочете и който те кара да философстваш.
За съжаление май  не се сещам за такъв цитат , а и напоследък нямам много време за четене , а какво остава за отбелязване на определени цитати ::)

11. Златно слънце: Най-слънчевата, усмихната и лятна корица, на която попадна.
 До целунеш ангел на С.Е.Филипс , както и Сърца за разбиване на А.Новак. И двете корици определено ме зареждат с много летни емоции.



















12. Лятна любов: Книга, която би препоръчала отново и отново, заради емоцията, която носи.
Със сигурност не е само една. Харесах много Да целунеш ангел на С. Е. Филипс , поредицата Перфектна химия на С.Елкелес .

13. Залезът на лятото: Книгата, с най-красивия финал.

Не знам дали е най-красивият финал , но на мен страшно много ми хареса и се радвам ,че завърших книгата , а с нея и цялата поредица. Говоря за Принцеса с часовников механизъм на К. Клеър.Определено финалът беше различен и супер интересен.


Радвам се ,че направих този таг , с оглед на заминаващото си лято.До известна степен това ме натъжава  , тъй като следва есента и зимата и съвсем скоро още една календарна година ще отлети.....

0 коментара:

Публикуване на коментар