The Autumn Book Tag




Здравейте прекрасни четящи хора :) Напоследък не съм от най-активните ... но се старая да поддържам темпото и да съм в крак със смяната на сезоните и точо за това днес е време за нещо есенно .... може би таг ... :)

Много благодаря на Мери Александрова  , че ме е тагнала и ми дава възможност да се замисля за любимите си неща през есента :) Естествено никак не харесвам студа и дъжда , но пък има безброй други неща , които компенсират това. И така да започваме с въпросите :)

1. Кое е любимото ти нещо в есента?

Със сигурност не е само едно нещо , а съвкупност от няколко ,които взети заедно създават усещането за уют и топлота и правят есента толкова красив сезон.Първо ще започна с моята страст , а именно шаловете.Ако температурите позволяваха бих носила шал и през лятото ,но тъй като няма как , с нетърпение очаквам лекото застудяване за да увия някои цветен шал около врата си. Наред с него естествено идва ред и на някой по- дебел и мек пуловер.Есента разбира се е и сезонът , в който вадя любимото си кожено яке , а в гардероба ми започват да преобладават цветове като бежово и кафяво , каки и бордо , черно и сиво.Няма как да не спомена и пиенето на мляко с какао. Не съм особено голям фен на чая , но пък горещо какао е нещо съвсем друго.И за да не ставам многословна ще спра до тук с описанията си , тъй като рискувам да запълня целия пост само с подобни есенни удоволствия


2. Коя книга ти напомня за училищните ти дни?
Да си призная честно моите училищни дни са отминали отдавна и вече дори не се сещам какво съм чела тогава , но в съзнанието ми се е запечатало ,че една вечер седях до много късно ,за да си допрочета Зеленият път на С.Кинг - уникална книга :)

3. Коя книга ти напомня за есента?
Хмм... тук май трябва да помисля малко.Първоначално се сещам за Петата вълна на Р. Янси ,тъй като там корицата по скоро ми напомня някак на есенен пейзаж , както и корицата на Въглен в пепелта заради цветовете.

4. Коя е любимата ти horror или Halloween история?
Аз съм от хората , който не харесват , не гледат и не четат ужаси.Просто ни и моят жанр и стил , така че в тази категория нямам любимци. Но пък да си призная харесвам Halloween  и еуфорията около него и сигурно ще ми е интересно да прочета някаква подобна тематична история , дори бих се радвала , ако споделите някоя подобна , която ви е харесала :)

5. Кой е любимият ти horror или Halloween филм?
Както посочих и в предишния въпрос аз никога не гледам страшни филми(дори като цяло рядко гледам филми , но това е друга тема)

6. Кое предстоящо издание на книга през есента очакваш?
На първо място веднага посочвам илюстрованото издание на Хари Потър и стаята на тайните. Нямам  търпение вече да ми падне в ръчичките.

7.премиерата на кой филм очакваш през есента?
Както споменах не съм много по филмите , но ще ми е интересно да видя екранизацията на Фантастичните животни и къде да ги намерим , както и Ад по едноименния роман на Дан Браун.Да не забравяме и Домът на мис Перигрин за чудати деца.



8. Кои книги мислиш да прочетеш тази есен?
Това е много сложен въпрос като се има предвид ,че доста често си правя различни списъци , с книгите , които искам да прочета , но винаги не успявам да ги изпълня.На първо място искам да прочета втората и третата книга от поредицата Стъкленият трон на С.Дж.Маас. Интересно ще ми е да се докосна и до Сирената на К.Кас. Все пак есента една сега започва и се очакват още доста нови  и интересни заглавия , така че ще  непрекъснато ще добавям нещо ново към списъка си.


За финал качвам един  интересен списък , на който попаднах , с любими есенни неща , който да ни правят щастливи :)

0 коментара:

Публикуване на коментар