Книжна равносметка за 2016 г.

Навярно сте видели ,че вече имам пост включващ 16-те ми любими книги за изминалата година (ако не сте може да го видите тук) и сега се чудите какво ли ще съдържа този пост.
Тук искам да поместя равносметката за всички поредици и книги ,който съм си набелязвала за прочит и да видя какво съм прочела и какво не. Ще започна от два предишни мои поста - единият е Поредици ,които да прочета или завърша през 2016г.

1. Реликвите на смъртните - К. Клеър - така и не завърших тази поредица. Остават ми последните две книги , но не намирах вдъхновение за тях.Аз по принцип не съм ,чак такъв луд фен на К. Клеър и поредицата за мен лично не е нещо кой знае какво(харесва ми света , който е изградила).Явно  ще трябва да прехвърля поредицата към целите си за 2017 г и дано тогава успея да я довърша.

2.Адски устройства -К. Клеър  - тук определено имам по- голям успех ,тъй като завърших трилогията  и ми хареса страшно много.Ревюта на книгите ще намерите тук Ангел с часовников механизъм  , Принц  с часовников механизъм и Принцеса с часовников механизъм

3.Дъблин стрийт  - С.Йънг  и тук имам известен успех , тъй като ми остана само последната  книга от поредицата.Останалите ги прочетох и ги харесах изключително много. Смятам,че авторката е създала идеалната комбинация между любовен и еротичен роман. Тук може да прочетете повече за книгите. Джамейка лейн  ,Индия плейс , Скотланд стрийт

4.Песен за огън и лед - Дж. Р. Р. Мартин - за съжаление с тази поредица не отбелязах никакъв напредък . Просто знаех,че книгите ще ми отнемат доста време и все ги оставях за по напред във времето и ...така и не ги дочетох,  а много ми се искаше - Надявам се през 2017г и това да се случи.

5.Лукс - Дж. Л. Арментраут - тук съм доволна от себе си защото прочетох всички книги от серията , а те бяха просто страхотни и определено това е една от най-любимите ми поредици.
Опал , Основа , Отпор

6.Воините на  Посейдон -А.Дей  -отново засрамено ще призная ,че освен първата книга не прочетох нищо друго от поредицата , а тя определено има потенциал и смятам,че ще е страхотно четиво , но за 2017г

7.Героите на Олимп -Р.Риърдън- тези книги породиха любовта ми къмР. Риърдън и Пърси Джаксън.Прочтох ги на един дъх и просто не исках да свършват . Знакът на Атина, Домът на Хадес  ,Кръвта на Олимп  

А сега следват и изцяло новите поредици ,които тепърва исках да започна

1. Пърси Джаксън и боговете на Олимп -Р.Риърдън- Прочетох първата книга Похитителят на мълнии  , но просто не бях в настроение за такова четиво и не продължих с другите книги. В момента започвам Морето на чудовищата  и съм сигурна ,че през следващата година ще прочета и останалите книги.

2рилогията Разбий ме -Т.Мафи - изобщо не с.успях да стигна до тези книги. Като цяло имам доста големи очаквания за поредицата ,но сякаш не и беше дошъл момента и я отложих напред във времето 

3.Изборът -К.Кас - Тук гордо мога да заявя ,че прочетох цялата поредица и книгите ми харесаха доста .Сюжетът беше интересен , а цялата красота и изящество на двореца беше представена изключително описателно и интересно.Изборът , Елитът , Единствената ,  Наследницата , Короната 

4.Романтичната поредица на Стефани Пъркинс - и тук се изложих доста , тъй като не прочетох нито една от трите книги .Знам ,че все някога ще дойде  и техния ред ,но дано е по-скоро.

5.Лунните хроники -М-Майер  за мен това беше една от най- интригуващите поредици , но така и не намерих време за нея.Дори не знам как да го обясня , но е факт ,че книгите още си седят на рафта ми недокоснати и силно се надявам скоро да ги прибавя към списъка с прочетени книги.

Време е за още един интересен пост и равносметката от него - Автори с чието творчество искам да се запозная 

1.Рейнбоу Роуъл с тази авторка претърпях малък неуспех , тъй като прочетох Прикачен и никак не бях във възторг . Със сигурност ще дам още един шанс на Роуъл , но ще е по нататък.
2. Мариса  Mейър  за тази авторка нямам никави впечатления , тъй като не се докоснах до нейна книга и не се гордея с това ,но дано скоро поправя това.
3.Сюзан Елизабет Филипс Тук резултатът е по-добър.Прочетох Да целунеш ангел и много ми хареса.Не знам защо ,но бях решила ,че книгите на Филипс са по сладникави и банални , но тази много ми допадна.
4.Томас Харис отново "греда " както се казва . Не прочетох нищо от творчеството му и се надявам скоро да поправя и това.
5.Сара Дж. Маас  тук вече съм направо отличничка , тъй като прочетох поредицата Стъкления трон и останах влюбена в авторката , книгите , стила на писане  , героите ... във всичко.
6. Ю Несбьо  отбелязах положителен резултат и с този автор ,тъй като прочетох Снежния човек , една доста смразяваща  и напрегната книга и тя със сигурност няма да ми е последната от автора.
 7. Агата Кристи срам ме беше дори да кажа ,че не съм чела нищо от тази авторка и едва през 2016г поправих този пропуск с прочитането на След погребението  - добре написан криминален роман , който събуди интереса ми и към другите книги на А.Кристи.

И тъй като постът стана изключително дълъг ще завърша с това ,че каквито и планове и книжни предизвикателства да си поставяме , най-важното нещо си остана удоволствието от четенето,затова Ви пожелавам и през новата 2017 г. независимо колко  и какви  книги четете , те да Ви доставят удоволствие :)


0 коментара:

Публикуване на коментар