Winter Tag

На където и да се обърна виждам постове от типа  Blogmas  и много им се радвам , но да си призная аз не бих могла да се заема с подобна непосилна задача. Това да качваш пост всеки ден за мен дори би било изморително в един момент от гледна точка на редактирането и подготвянето му , но пък се радвам колко много блогъри се включват и  с удоволствие чета всеки един Blogmas. Самата аз го раздавам по скромно и за сега ще направя само едни тематичен зимен таг :)


  1.Харесваш ли студа?
Тук съм напълно категорична - НЕ! От където и да го погледна няма нещо ,което да харесвам в усещането да ми е студено.Ако само си седя в къщи на топло по бих го понесла , но ходенето където и да било в този студ ме побърква , а като прибавя и
студовата алергия ,която имам положението става още по- тежко.

2.Имаш ли любима коледна миризма?
Май традиционният отговор на този въпрос е ароматът на канела , ябълки и портокали.Аз добавям и ароматът на любимата ми свещ на гейд - Мед и шоколад :)


3.Любима дреха/аксесоар, който обичаш да носиш през зимата?
Задължително това са шаловете , ако можех щях и лятото да ги нося. Много обичам да се увия в топъл и цветен шал. Красивият шал може да промени изцяло визията на човек , а когато ти топли е още по- хубаво.

4.Книга, която смяташ за подходяща за зимните вечери?
Всяка година по това време  се каня да чета нещо коледно и тематично , но никога не го правя. Старая се естествено да си препрочитам Хари Потър , но то това си е класика . Според мен друго подходящо четиво би била някоя красива и нежна любовна история.

5.Кои са първите три думи, които ти идват наум, когато чуеш "зима"?
 Сняг , Коледа ,Елха и коледна украса 

6.Нещо, което обичаш да правиш през зимата?
Да се гушкам на топло с котката и с любимия мъж.:) Обичам да правя и всякакви коледни сладки и мъфини и да пия топло какао.

7.Какво предпочиташ: шал или шапка?
Може би и сами се досещате ,че ще избера шала.:)

8.Купуваш подаръци в последния момент или си изготвил/а списък още в началото на ноември?
Чак в началото на ноември не бих казала , но гледам от по -раничко да си запланувам нещата , да отделя пари и да купя подаръците .

9.Ако можеше да поискаш нещо от Дядо Коледа, знаейки, че със сигурност ще го получиш, какво щеше да е то?
Здраве за мен , цялото ми семейство и приятели.Може да е банално , но с години все повече осъзнавам ,че наистина това е най-важното

10.Имаш ли планове за тази зима или неща, които искаш да направиш?
Като за начало ми се иска да прекарам една страхотна нова година с приятелите ми , а от там на сетне не съм го мислила .Искам разбира се да отида на кратка почивки или на ски , но все още нямам нищо запланувано.

Е това беше зимният таг , ако Ви е харесал може да го направите и вие :) 
Честит празник на всички празнуващи днес :)Бъдете живи и  здрави :)


0 коментара:

Публикуване на коментар