Книжни препоръки за намалението на изд.Сиела

Настъпи един от любимите ми моменти от годината , а именно вече традиционните намаления на издателство Сиела. Във връзка с това адмирации към тях и инициативата им да дават възможност на повече читатели да се докоснат до прекрасните книги.Ще използвам възможността да посоча няколко заглавия ,които лично на мен са ми направили силно впечатление и са ме спечелили по някакъв начин или съм си набелязала за купуване тази година. Държа да отбележа,че това са моите предпочитания и не искам да налагам вкусовете си над никого.

Започвам с моя любимец Ф. Бакман.Чела съм  Баба праща поздрави и се извинява,  Брит -Мари беше тук  и Всяка сутрин пътят към дома става все по-дълъг , а сега мисля да си поръчам и Човек на име Уве , тъй като все още не съм я чела (напрано си е за срам )Може би сте чували доста суперлативи за автора и книгите му и според мен всички те са верни , тъй като самата аз изключително много харесвам стила му на писане.И триту книги ,които съм чела от него са успели да ме просълзят и разчувстват и дълго след прочита им ги помня.
 Оставих те да си отидеш -Клеър Макинтош  един невероятен трилър приплетен с много драма и болка.Определено тази книга също остави дълбока следа в съзнанието ми

Ще продължа препоръките си с няколко книги ,който притежавам  , но все още не съм успяла да прочета .
Първо искам да обърна внимание на една така наречена поредица за любителите на пътешествията , а именно 101 отбивки .Лично аз притежавам Нови 101 отбивки и 101 романтични места в България на Иван Михалев и Елина Цанкова. Смятам,че
всяка една домашна българска библиотека заслужава да има поне едно от изданията.Книгите са направени изключително красиво , с много илюстрации и снимков материал и носят в себе си богата информация за места и области , който са не много популярни , а заслужават да бъдат посетени . Няма нищо по- хубаво от това да опознаваме родината си и да откриваме нови красиви кътчета.Не мога да пропусна да спомена ,че  изданието на 101 романтични места в България  е с твърди корици , а на половин цена става още по примамливо.

На следващо място поставям  книгите на издателството под надслов  Популярна класика. Както сами се досещате това са общоизвестни класики преиздадени в по луксозен  вариант . Те са с твърди корици и много красива и плътна хартия на страниците , а за един ценител това определено прави впечатление. Лично аз притежавам Цар хлъх на Дж. Клавел и Тютюн на Д. Димов  и определено изданията са невероятни .

Не на  последно място ще отдам почит и на българските автори

Аз още броя дните –Г.Бърдаров
Щъркелите и планината – М. Пенков
18 % сиво – З. Карабашлиев
Това са три книги , за които съм прочела страшно много положителни коментари и оценки и смятам ,че те заслужават вниманието на българския читател.От трите притежавам единствено Щъркелите и планината и  може би ще започна именно от нейния прочит .

Продължавам с няколко заглавия ,който ми направиха силно впечатление и премислям дали да си  поръчам .
Да оцелееш като родител –Е. Белобрадова и К. Хаджииванова.
Аз дори все още нямам деца , но доста от приятелките ми вече са с дечица и наблюдавайки ги ще ми е много интересно да прочета книгата сега и да я препрочета след като родя и се сблъскам реално с нещата.

Добро момиче , лошо момиче – Али Ланд
Първото ,което ме привлече в книгата беше страхотната корица , признавам си ,че  ме заплени . След това ,четейки резюмето видях ,че я сравняват с Момичето от влака и Оставих те да си отидеш и това тотално ме спечели.Историята определено е мрачна и тъмна ,но предполагам ,че на мен ще ми хареса.

Странните талисмани на Артър Пепър – Фрейда Патрик
Тук отново се влюбих в корицата както и в сравнението с Човек на име Уве. Освен това историята звучи доста доста интересно  щом имаме намесен 69 –годишен мъж , който загърбва рутината , в която  живее , за да поеме на  едно необикновено пътешествие.

Ще си позволя да добавя и две поредици  , към която съм се насочила отдавна – Първата е  Червен изгрев на П. Браун.Определено харесвам такъв тип литература  , но някак си се бях настроила негативно към книгата , докато не прочетох няколко положителни ревюта и представата ми се промени. Втората е Алена кралица на В. Айвиярд , която притежавам откакто се появи на българския пазар  и все още ме чака да я прочета.

Е това беше моя поглед върху намалението на издателство Сиела . Всеки  разбира се има различни вкусове и предпочитания , но важното е да успеем да се доберем и закупим любимите си книги , а след това да се радваме на прочина им. Пожелавам на всички приятно пазаруване J


0 коментара:

Публикуване на коментар