Reader problems TAG

Здравейте книжни мишлета. От доста време не съм правила книжен таг и ,когато видят в Книгоядец този таг , направо се влюбих в него и нямаше как да не го направя .Всички въпроси са изключително подходящи за един книголюбител ,чиято цел е единствено да си открадне малко свободно време за четене :)

1.       Имаш 20 000 книги в списъка ти за четене. Как избираш коя да прочетеш?
Доста често става така че захващам някоя нова книга ,която дори не присъства с списъка ми за четене.Другия вариант е просто да преценя какъв жанр ми се чете и така да си избера .Обичам да разнообразявам  с историите и след като се пренаситя
на фентъзи например ,минавам на нещо леко като някои любовен роман .

2     2.   Прочел си половината книга, но тя не те завладява. Дочиташ я или я оставяш?
Много ,много ,ама много рядко зарязвам някоя книга.Просто не обичам да имам недовършена „работа“ така да го кажа .  Непрекъснато ще ме човърка ,че не съм допрочела книгата , а е можело да се случи нещо интересно и все пак да ми хареса.

3.      Идва краят на годината и ти си твърде близо и същевременно много далеч от предизвикателството ти в Goodreads. Опитваш ли се да го изпълниш и ако да, как?
Опитвам се да намеря повече време и все пак да си прочета книгите и да  завърша успешно с предизвикателството. Както и преди казах не обичам да оставям недовършени неща.Разбира се най-лесният вариант е да подхвана някоя тънка книжка , която ще изчета по-бързо ,но бих го направила в много краен случаи.

4.       Кориците на любимата ти поредица не си пасват. Как се справяш?
И преди съм казвала ,че аз рядко си купувам книги и затова май този проблем при мен липсва . И все пак , ако се случи ще ми бъде много гадно и ще се опитам да потърся някакви по –стари или по-нови издания , който да си пасват .

5.      Всичките ти приятели харесват дадена книга, освен теб. Как се справяш със ситуацията?
За мен това няма да е чак такава драма . Всеки си има  различни вкусове . Като за начало ще се опитам да разберат какво чак толкова харесват в дадената книга и ще
им кажа какво аз не харесвам в нея. Току виж пък накрая ме убедили да я харесам.

6.      Четеш книга на обществено място и си на път да се разплачеш. Какво правиш?
Изключително рядко се просълзявам на книги , а и не чета често на обществени места , но ако усетя на къде отиват нещата може би ще затворя книгата и ще спра да чета , за да не се разстройвам и за да мога в къщи на спокойствие да си я дочета и да си изживея момента.

7.       Следващата книга от любимата ти поредица току-що е излязла, но ти си забравил какво се е случило в предишните книги. Какво ще направиш? Препрочиташ книгите, търсиш ревюта на тях или направо преминаваш към новоизлязлата книга?
Ако не помня съвсем нищо от книгата (което почти няма как да се случи) тогава прочитам няколко ревюто и бързо си припомням действието. Понякога направо започвам новата част и в движение си припомням случилото се преди.

8.       Не искаш да даваш книгите си на никого. Как любезно казваш "не" на хората, когато попитат?
Ох .. това е мн сложен въпрос ,тъй като притежавам малко на брой ,но все важни за мен книги и те са ми много скъпи. Давам  книгите си само на много близки хора , а ако е за някого другиго може би ще скалъпя някоя „лъжа “например ,че книгата не е в мен или нещо такава ..знам ли, дано не ми се случва.

9.       Последният месец си започнал и оставил 5 книги. Какво правиш, за да се пребориш с тази ситуация?
Започвам 6-та :Д (шегувам се ) Рядко ми се случва така да започвам и зарязвам много книги .Както казах и по-горе аз се страрая да ги завършвам, така че най- вероятно ще се понапъна ,за да  дочета поне част от тях и след това да продължа с нещо ново.

10.    Има страшно много нови книги, които искаш да прочетеш, но колко от тях реално си купуваш?
Доста малка част от тях си купувам . Обикновено си вземам книги по разни промоции и панаири ,когато  са доста намалени. Другата опция е да изчакам да се появят в електронен 
вариант и си ги чета на рийдъра.

11.   Купуваш си много книги, които от страшно много време искаш да прочетеш и нямаш търпение да ги започнеш. Колко време стоят в библиотеката ти преди да ги прочетеш?
Ха ха ха много хубав въпрос. Имам много такива книги закупени още при излизането им и като се замисля вече са минали най-малко две години от тогава , а аз все още не съм ги прочела. Най –показателни примери за това са поредицата Лунните хроники на М.Майер  и Алената кралица на В. Айвярд , който отлежават в библиотеката ми от издаването си у нас.


 Е това бяха всички въпроси . На мен ми беше страшно приятно да отговарям на тях и да се припознавам в почти всички ситуации. Споделете дали и на вас Ви е било интересно . Всеки ,който има желание и време нека се чувства поканен да направи този таг и да се позабавлява :)

0 коментара:

Публикуване на коментар