April Wrap Up and MayTBR

Здравейте книжни мишлета :)
Месец Април вече е зад гърба ни и ни очаква още по-топлия и слънчев Май. Радвам се на всеки един слънчев ден и както  е тръгнало докато се усетим и ще дойде лятото. Със стоплянето на времето и пролетното настроение все повече усещам , че ми се четат някакви леки любовни истории , нищо твърде ангажиращо или натоварващо. Този месец успях да прочета 6 книги и никоя от тях не ме разочарова.Ето ги и тях:(заглавията са линкове към ревютата)


1.Любов в Единбург -С.Йънг - книгата съдържа четири новели към поредицата Дъблин стрийт, която пък определено се открои след любимите ми. Насладих се максимално на всяка една от кратките новели  и определено авторката не ме разочарова. Бих препоръчала книга на всеки един почитател на поредицата.

2. Найтингейл Уей- С.Йънг това е последната книга от поредицата Дъблин стрийт,която прочетох с голямо удоволствие , но и мъничко тъга. Остава единствено да се надявам , че издателството  ще преведе и още някоя книга на авторката, тъй като страшно много харесах стилът ѝ на писане  и това ,че еротиката и любовната драма  в книгите ѝ са много премерени и създават перфектната комбинация за една красива любовна история.


3.Скулптора  - К.Картър -и преди съм споделяла ,че много си падам по такъв тип трилъри ,изпълнени с  напрежение  и доста кървави сцени .Точно затова харесвам и автора , а тази книга е част от поредицата му за детектив Робърт Хънтър. Почитателите на този жанр смятам ,че биха харесали историята.

4.Изгубеният символ -Дан Браун - аз съм от читателите , които харесват стила на автора и намират книгите му различни и интересни.Историята в Изгубения символ за мен беше интригуваща , успя да погълне вниманието ми изцяло  и докато не прочетох и последната страница не можех да оставя книгата. Това ми е напълно достатъчно , за да знам ,че харесвам начина на писане на Д.Браун.

5.Черната къща -Питър Мей-  все още бях на вълна трилъри и затова продължих с тази наскоро излязла и доста обещаваща книга.Историята се оказа малко по- различна от очакваното ,но пък беше добре написана  и в крайна сметка ми хареса.

6.Жестока любов - Колийн Хувър Прочетох книгата  в последните дни от месеца и все още съм подвластна на емоцията.Започвайки я не очаквах,че ще ми хареса толкова и ,че ще се окаже едно малко бижу ,което успя да ме разчуства.

Все още не съм си правила никакви планове за месец Май. Снощи започнах Героите са моята слабост на С. Е.Филипс и за сега се развива доста интересно. Същевременно чета и Момчетата Винсънт на А.Глайнс ,която също е лека и приятна любовна история . След като ги завърша може би ще искам да разнообразя жанра и може да се завърна към доброто старо фентъзи, но ще видим :) 
За сега това е от мен , надявам се през изминалия месец и Вие да сте успели да прочетете по няколко интересни книги. 

0 коментара:

Публикуване на коментар