Поредици ,чието издаване в България е прекратено !

Здравейте книжни мишлета :)
Реших да разнообразя малко блога  с по-различна публикация,която изразява разочарованието и съжалението ми за това ,че няма да мога да завърша тези поредици.Всеки се е сблъсквал с проблем да започне дадена поредица и от издателството да спрат издаването ѝ. В повечето случаи причините за прекратяването  се свеждат до два варианта : Ниския читателски интерес и  високата цена за издаване на книгата. Колкото и да ми е тъжно това е реалността в България и не приемайте този пост като упрек към издателствата (въпреки ,че съм им малко сърдита) , а по скоро като  предупреждение към вас да обърнете внимание на дадените поредици , но и да знаете ,че ако искате да ги завършите то най-лесно ще е на английски  език. За съжаление аз  не мога да чета свободно на английски език и трябва просто да се примиря ,че няма да разбера какво се случва с героите в тези поредици.

1. Пророчеството на гарвана - М.Стийвотър 

Мисля ,че това е поредицата ,за която най-много съжалявам и дори нямам обяснение как толкова  невероятна книга не успя да предизвика интерес в читателите и желание за издаването на следващата част .В Америка поредицата се радва на невероятен успех и до сега съм чела само положителни ревюта за нея , но уви ... у нас нещата не се развиха толкова добре. Доста хора определят като главна причина за ниския интерес от страна на читателите покъртителната корица на българското издание и липсата на достатъчна реклама от страна на издателството. Аз съм на същото мнение и горчиво съжалявам ,че няма да разбера какво се случва с Блу и момчетата. Тук ще намерите ревюто ми на книгата - Пророчеството на гарвана 

2. Пайнс -Б.Крауч 

Тази поредица се оказа невероятно откритие за мен и прочетох първата книга с огромен интерес , а мистерията се задълбочаваше все повече и повече.И тъкмо ,когато реших да посегна към втората част разбрах ,че третата няма да бъде издадена и това тотално обезсмисли прочитането на Уейуърд . Недоумявам как книга с такъв сюжет може да не предизвика интерес у читателите , но е факт , че от изд. Бард няма да ни зарадват с издаването на   и разкриването на мистерията. Все пак може да прочетете ревюто на първата книга Пайнс 

3.Розмари бийч  -А.Глайнс 

Това е една любовно -еротична поредица издавана от изд. Егмонт  ,но за съжаление само първите три книги видяха бял свят на български език .Книжките са леки ,четат се бързо ,а историята се оказа интересна и ме беше обсебила , но за съжаление не успях да разбера какво се случва с всеки един от героите. Тук ще намерите ревюта и на трите книги: Твърде далеч. Пропадане , Твърде далеч.Никога , Твърде далеч .Завинаги.

4. Друговремец - Д. Габалдон 
Преди да ме линчувате ще кажа ,че знам ,че втората книга беше издадена доста
време след първата ,но въпреки това сякаш около историята не се вдигна такъв шум и не предизвика такава еуфория в България , което ме навежда на мисълта ,че все пак може и да не бъдат издадени всички части на поредицата.Разбира се  трябва да благодаря на издателство   ProBook ,че се смилиха над феновете и издадоха втората книга и да се надявам ,че ще има продължение.

5. Демоника -Л.Йон 
При издаването ѝ през 2015 г. се вдигна доста шум около самата книга и около превода ѝ, който наистина малко "куцаше" според мен , но пък самата история имаше потенциал и доколкото знам вече са издадени цели 7  книги. За съжаление у нас те няма да се появят скоро , тъй като от издателство Еклиптик не дават никаква информация за евентуално продължаване на поредицата.Ревюто ми  на първата книга от поредицата ще намерите тук 

6.Стражите на Шотландия - М.Маккарти 
Началото на поредицата беше поставено с "Вождът" през 2015г. ,която аз прочетох с огромно удоволствие ,тъй като Шотландия ми е голяма слабост.Още същата година беше издадена и "Ястребът" -втората книга от поредицата и аз бях много щастлива ,че нещата се случват толкова бързо, но след това...нищо.От тогава издателство Егмонт не са давали никаква информация ,че имат намерение да продължат с третата книга , а авторката е написала вече цели 12 книги. Така че предполагам ,че няма да можем да прочетем повече за съдбата на смелите шотландски войни.

 Ще си позволя да включа и няколко книги , които лично аз не съм чела , но знам ,че издаването им е преустановено и просто не съм намерила смисъл да започвам нещо , което няма да завърша , но пък съм чувала  доста положителни отзиви за самите истории.


1. Въглен в пепелта -С. Тахир 
Тази книга спечели сърцата на много читатели , но за съжаление от издателство Сиела няма да издават втората част ,което е жалко ,тъй като четейки резюмето все си мисля ,че историята звучи доста интригуваща и би могла да се разгърне и развие много.
2. Сезонът на костите - С.Шанън 
Имам първата книга от доста време и наистина имах огромното желание да я прочета,но знаейки ,че останалите няма да бъдат издадени ..просто не виждам смисъл (книгите са общо 7 , а у нас са издадени 2 ) 


Тук е моментът да се извиня ,ако все пак съм допуснала някаква грешка или неточност и  някоя от поредиците ще бъде продължена(силно се надявам да съм в грешка).
Споделете и Вие за коя поредица Ви е било тъжно ,че няма да бъде продължена у нас.

0 коментара:

Публикуване на коментар