December Wrap up and January TBR

Здравейте ,
признавам си ,че покрай всички равносметки в края на миналата година , тотално бях изключила за месечната такава . И така с малко закъснение е време да Ви поговоря за книгите прочетени в най- празничния и отпускарски месец -декември.Те  са едва 4 , но пък колкото -толкова :)





1. Двор от рози и бодли - С.Дж. Маас
Вече може би се повтарям изразяването на суперлативи по отношение на книгата. Вие най-вероятно вече сте я чели и знаете за какво иде реч.Ясно Ви е ,че е една от най-добрите книги в този жанр и историята има огромен потенциал. Вече нямам търпение да започна и втората част.


2.Споделени тайни - К. Хувър
След прочита на "Жестока любов " наистина нямах търпение да се докосна и до тази книга , а историята се оказа дори още по- вълнуваща и сърцераздирателна. Много ми допадна идеята за намесата на съдбата ,  случайностите и съвпаденията ,които сполетяваха героите. Много съм благодарна ,че изд. Ибис ни зарадваха с това заглавие.

3.Коледни пожелания и бисквитени целувки - Дж. Хейл
Тази книга се оказа моето бягство от действителността.Историята  не се отличава с някаква оригиналност или уникален сюжет , но  е точно това , което подсказва и заглавието -коледна история ,която оставя сладко усещане у читателя. Определено ми хареса да я чета през почивните дни, на топло в къщи. Силно я препоръчвам за някоя студена и снежна вечер или за другата Коледа.

4. Любими коледни истории от Джани Родари
Това беше и второто ми коледно четиво ,което същ ми достави огромно удоволствие. Макар историите да бяха кратки , а по -голямата част от книгата да беше под формата на стихотворения това не пречеше да се потопя в коледната атмосфера и да  си  представя ,че навън  се е натрупал един метър сняг и мога всеки момент да изляза и да направя снежен човек . За това усещане допринесоха и красивите илюстрации на Д. Дамянов.

Май това беше от мен за изминалия месец , а сега е време за плановете за Януари. Обикновено в началото на годината всеки започва да си поставя разни цели и  да си прави списъци. Общо взето и аз съм от тези хора , обичам да си поставям някакви реалистични цели и да се стремя към тях ,но в случая май нямам никаква представа какво точно ми се чете през януари. Със сигурност ще завърша Разплата на Л. Блейк , а след това искам нещо различно . Може би се пренаситих вече на любовни романи , макар през 2017 да преоткрих любовта си към тях. Определено ще се опитам през настоящия месец да внеса малко жанрово разнообразие. А Вие какво сте си намислили за четене през настоящия месец?

0 коментара:

Публикуване на коментар